Vezi toate fotografiile (8)
Japonezii par a avea o problema cu noi, de vreme ce creeaza tot soiul de masini minunate pe care apoi se hotarasc sa le pastreze doar pentru ei. Desi vorbim de o tara care, prin lege, nu admite masini care sa depaseasca viteza maxim de
180 km/h, marcile auto japoneze au constatat ca pot elibera tot soiul de versiuni speciale si extrem de distractive ale unor modele aparent docile, asa cum este si cazul lui
Mitusbishi Colt Ralliart Version-R.
In spatele acestui nume interminabil se ascunde un mititel extrem de energic, propulsat de un agregat MIVEC turbo de 1,5 litri, 163 CP si 210 Nm – suficient cat sa te gandesti de doua ori inainte sa o pui de-o liniuta cu el. Mai ales ca
Mitsu s-a gandit sa dezvolte o noua versiune, numita, simplu, special.
Nu exista modificari la nivel tehnic fata de
Colt-ul Ralliart asfel incat
Version-R Special propune aceeasi 163 CP si 210 Nm, directionati catre rotile via o cutie de viteze de tip
CVT cu cinci trepte.
Totusi, prin intermediul unei noi metode de fabricare a structurii de rezistenta, numita
Continuous Welding, rigiditatea masinii a crescut cu 10%, pe sosea aceasta traducandu-se printr-o manevrabilitate mai buna si un ruliu mai redus pe virajele stranse.
Mai puneti la socoteala un kit optic agresiv special dezvoltat pentru acest
Colt si “scoicile”
Recaro de la interior si veti constata ca aveti in fata ochilor unul dintre cei mai teribili adversari pentru
Mini Cooper S. Dar, evident, noi nu avem voie sa verificam asta, nu?