rss

Mahle sustine ca downsizing-ul are un efect catastrofal asupra pistoanelor

  1. 28/06/2017
    Vezi toate fotografiile (1)

    Specialistii Mahle au facut mai multe teste pe componentele interne ale motoarelor mici, de generatie noua, si au descoperit cateva dezavantaje ale downsizing-ului.

    Downsizing-ul, sau cu alte cuvinte inlocuirea propulsoarelor de capacitati cilindrice mari cu unele mai mici, (in majoritatea situatiilor) cu cat mai putini cilindri si supraalimentate cu turbina, a luat nastere odata cu impunerea unor standarde mult mai stricte pentru emisii, ca raspuns la nivelurile de poluare tot mai mari.

    Potrivit autoritatilor, aceste schimbari au un impact pozitiv asupra mediului inconjurator, insa daca e sa ne luam dupa specialistii din industria auto, se pot dovedi catastrofale pentru propulsoare. Cele mai recente semnale de alarma vin din partea nemtilor de la Mahle, cu o traditie de 97 de ani in producerea de componente auto.

    Acestia sustin ca un mare dezavantaj al downsizing-ului este presiunea la care sunt supuse pistoanele si segmentii acestor motoare, deoarece ofera un cuplu mare la turatii mici, si apare asa numitul fenomen de "pre-aprindere la viteze mici" (Low-Speed Pre-Ignition sau LSPI pe scurt).

    Dr. Joachim Wagenblast, o figura importanta din cadrul brand-ului german, a declarat ca "LSPI poate avea un efect catastrofal asupra componentelor individuale ale motorului. [...] Azi lucram cu mai multi constructori de motoare si masini pentru a dezvolta o noua generatie de pistoane si segmenti, care sunt asteptati sa intre in productie in urmatorii 5 ani."


    Vizualizari: 707
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »