rss

Lamborghini Aventador S, Aston Martin DB 11 si Porsche 911 Turbo S, trei supermasini la care sa te gandesti in acest week- end

  1. 22/06/2017
    Vezi toate fotografiile (9)

    La o discutie cu prietenii sau cand va plictisiti de lumea politica puteti sa va ganditi si la felul in care unii si-au imaginat automobilele si la varfurile pe care le-au atins. Probabil ii veti invidia usor. Mai jos aveti o lista de trei dintre supermasinile emblematice:

    Lamborghini Aventador S
    Lamborghini Aventador S a primit anul trecut (2016) optimizari, care i-au sporit puterea, i-au ameliorat manevrabilitatea si i-au rafinat designul.
    Mega propulsorul V12 genereaza 740 CP, sistemului de tractiune integrala. La vitezele inferioare, rotile spate vireaza fata de axa longitudinala, cu 3 grade in sens invers fata de curbura virajului. La viteze mari, ele vireaza urmarind curbura virajului.
    Serpii, navele spatiale si avioanele cu reactie au inspirat redesenarea caroseriei.  Separatorul frontal si difuzorul din spate contribuie la o crestere cu 130% a presiunii din fata, comparativ cu modelul original Aventador.
    Desi Aventador S poate accelera de la 0-100 km/h in 2,9 secunde si atinge o viteza maxima 350 km/h de 217 mph, este usor si prietenos atunci cand ruleaza pe un drum montan intr-o zi ploioasa. Pretul incepe de la 263.000 de euro.

    Aston Martin DB11

    Masina agentului 007 continua si azi sa atraga privirile trecatorilor. DB7 a inaugurat o epoca a elegantei britanice, iar DB9, introdus in 2003 ramane o referinta in domeniul auto. DB9 a fost o piatra de incercare greu de spart pentru noul DB11, care are un design ce va deveni clasic, cu siguranta. Eficienta aerodinamica a lui DB11 este stimulata de canalele disimulate care permit un flux de forma si linie fara compromisuri din fata pana in spate. Sub caroseria din aluminiu si materiale compozite gasim un sasiu cu cadru din aluminiu pentru reducerea la maxim a greutatii masinii, si pentru cresterea eficientei dinamice.
    Motorul V-12 cu doua turbocompresoare montate in fata produce 600 CP si o viteza maxima care depaseste 322 km/h, ceea ce face ca acest model sa fie cel mai rapid si cel mai puternic DB construit pana acum. Interiorul este o combinatie izbutita de design futurist cu cel de la ambarcatiunile de moda veche.
    Un DB11 este o piesa de colectie care poate fi detinut doar pentru frumusetea sa, dar cand se apasa acceleratia, masina justifica cei peste 133.000 investiti inspirat.  

    Porsche 911 Turbo S
    Inca de la lansarea sa in 1974, modelul 911 Turbo a avut o  „maniere puternice”, barbatesti. O masina care nu sufera nebunii, orice manevra se termina ca fulgerul, de obicei cu rezultate dezastruoase. Ultimul 911 Turbo de top, 911 Turbo S, are mai mult dublu puterea modelului original, dar performantele sale energetice sunt la fel usor de manevrat, pastrand caracterul manierat al brand-ului. Motorul de 3,8 litri de 580 CP, permite un timp de accelerare de la 0-100 km/ de 2,8 secunde si viteza maxima de 330 km/h.
    Experienta conducerii unui Porsche 911 Turbo S te umple de adrenalina si te responsabilizeaza. Sistemul de directie pe toate rotile este usor, intuitiv si precis. Suspensia este rigida si suportabila; sistemul de tractiune integrala este sigur fara a fi intruziv. Interiorul este obisnuit pentru cei care cunosc masinile sportive autentice, lasand urme de claustrofobie, atenuate de materiale si finisaje de top. Scaunele si organizarea interiorului sunt izvorate din lucrari de doctorat, experienta la volan atingand cote absolute.
    Aceasta combinatie de atribute corecte, bine calculate si reale, sustinute de ingineria si performantele aflat intr-o dinamica perpetua, ridica Turbo S deasupra zgomotului de fond facut de ceilalti.
    Ceea ce are Porsche 911 Turbo S, unic este ca fiecare model poarta o calitate atemporala, intr-o lume finita. Pretul pleaca de la 178.279 de euro.

    Vizualizari: 792
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »