rss

Concurenta tremura. Noua compacta de 275 CP de la Hyundai primeste o cutie cu dublu ambreiaj

  1. 22/03/2018
    Vezi toate fotografiile (1)

    Cea de-a doua optiune la nivel de transmisie, al carui numar de trepte ramane un mister, va fi disponibila incepand cu anul viitor, se precizeaza intr-o declaratie facuta de un oficial al companiei sud-coreene.

    Proiectata pentru a concura impotriva unor modele precum Ford Focus ST, Renault Megane RS sau Volkswagen Golf GTI, prima sportiva de clasa compacta din istoria Hyundai gazduieste in compartimentul motor o unitate 2.0 turbo.

    Motorizarea in patru cilindri ascunsa sub capota versiunii i30 N, caci ea reprezinta subiectul principal al acestui material, este oferita de compania sud-coreeana in doua arome diferite la nivel de putere maxima - atat cu 250, cat si cu 275 CP.

    Asemeni modelelor Ford Focus ST, Renault Megane RS, dar si Volkswagen Golf GTI, prima sportiva de clasa compacta din istoria Hyundai este disponibila la vanzare exclusiv intr-o varianta insotita de un sistem de tractiune fata.

    Spre deosebire insa de doua dintre acestea, noua versiune i30 N nu dispune decat de o singura optiune la nivel de cutie de viteze, clientii masinii de origine sud-coreena fiind nevoiti sa se multumeasca cu o manuala in sase trepte.

    Conform Hyundai, situatia se va schimba incepand de anul viitor, iar prima sportiva de clasa compacta din istoria companiei va primi si o transmisie automata cu dublu ambreiaj - si un numar inca necunoscut de rapoarte, daca te intrebai.

    Din pacate, oficialul care a facut aceasta declaratie nu a dorit sa comenteze si daca planurile cu privire la dezvoltarea unei variante i30 N cu tractiune integrala, concurenta a modelului Ford Focus RS si Volkswagen Golf R au avansat...

    Vizualizari: 1502
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »