rss

Conceptul autonom - Audi Aicon

  1. 12/09/2017
  2. Categoria: Audi
  3. Tags: Conceptul Aicon
    Vezi toate fotografiile (11)

    Conceptul autonom - Audi Aicon prezinta un Audi cu o conducere autonoma - fara volan sau pedale. Audi Aicon arata lumea de maine, in care avantajele transportului individual de la usa la usa sunt combinate cu ambianta de lux a unei cabine de prima clasa. O cabina fara volan sau pedale, care ofera astfel toate facilitatile electronicii moderne de comunicatii si o ergonomie perfecta - pur si simplu de prima clasa.

    Prezenta simpla - exteriorul

    Audi Aicon arata spectaculos din orice unghi. Dimensiunea sa simpla - o lungime exterioara de 5.444 milimetri, o latime de 2.100 milimetri si o inaltime de 1.506 milimetri - il plaseaza in segmentul de varf auto, segmentul D. Ampatamentul masoara 3.470 milimetri. Este cu 240 de milimetri mai mult decat cu versiunea lunga a noului Audi A8.
    Elementul central al exteriorului este cabina. Suprafetele de sticla mari din fata si din spate, precum si ferestrele laterale semnificativ convexe, creeaza o intindere luminata pentru calatori. O margine distincta ruleaza ca o linie tare de-a lungul suprafetelor ferestrelor laterale ale Aicon inapoi la stalpul D - un prim model in domeniul automobilelor. Aceasta linie accentueaza lungimea masinii si reduce in mod eficient volumul aparent al cabinei fata de corpul general.
    Roti puternic accentuate pun in evidenta ADN-ul quattro al lui Audi, construind simultan o punte pentru cele mai recente creatii ale designerilor Audi. Jantele gigantice de 26 inci sunt plasate cat mai departe posibil. Ele subliniaza prezenta impresionanta a masinii.

    Designerii au redus consolele fata si spate la minimum de linii si s-au concentrat pe suprafete mari, neintrerupte. Ca si in cazul conceptului Audi e-tron Sportback, partea frontala Aicon este dotata cu un singur cadru hexagonal inversat, o caracteristica tipica a viitoarei generatii de autoturisme electrice de la Audi. Silueta brusc inclinata a intregii parti frontale evoca un sentiment de alungire - si aceasta este o linie tipica pentru o caroserie sport.

    Spatiu, forma, functie - interiorul

    Audi Aicon ofera usile opuse care se deschid spre fata si spre spate. Nu exista un pilon B. Intreaga latime a interiorului este astfel expusa pasagerilor in timp ce ajung in masina. In interior, liniile suprafetelor decorative si ale elementelor functionale sunt considerabil orizontale. Fiind mai usoare de jos in sus, interiorul intareste impresia de spatiu unic, iar lipsa unui volan si a unor tablouri de bord clasice creeaza un sentiment de deschidere si relaxare.
    Interiorul pare a fi deosebit de lat atunci cand cele doua scaune individuale fata sunt complet pliate inapoi. Audi Aicon este un 2 + 2 locuri. O bancheta tapitata cu doua locuri este integrata in panoul din spate. Cele doua scaune din fata sunt proiectate pentru confort maxim si spatiu optim. Pasagerii pot sa le alunece pana la 500 de milimetri inainte si inapoi in directie longitudinala. Scaunele nu aluneca pe sine, ci mai degraba pe o platforma acoperita cu covor inalt care poate fi deplasata longitudinal si pe care se odihnesc si picioarele pasagerilor. Pasul pernelor scaunelor si a spatarului poate fi ajustat treptat pentru o pozitie confortabila de lucru sau de odihna.
    Scaunele individuale pot fi rotite cu pana la 15 grade. Intoarcerea scaunelor spre exterior faciliteaza accesul pasagerilor. Revenirea la interior face pasagerilor mai usor sa vorbeasca si sa interactioneze. Daca pasagerii se intorc, tetierele se indoaie ca un guler si devin un brat.

    Optimizat pentru transportul pe distante lungi - transmisie si suspensie

    Chiar forma Audi Aicon dezvaluie ca este o masina dintr-o alta lume, un automobil al viitorului. Pasagerii experimenteaza calatoria ca o croaziera confortabila fara franare si accelerare constanta. Cele patru motoare electrice produc un total de 418 CP si 550 Nm. Fiecare actioneaza o roata, permitand o transmisie cu tractiune integrala quattro controlata electronic. Acceleratia maxima a jucat un rol mai putin important in caietul de sarcini decat eficienta maxima si, prin urmare, variaza. Aceasta strategie de operare este urmarita si de unitatile de franare si de frane electrice, care utilizeaza recuperarea energiei de frecare pentru a reincarca bateriile. Constructia usoara a corpului multimaterial si aerodinamica optimizata ajuta, de asemenea, Audi Aicon sa atinga un interval cuprins intre 700 si 800 de kilometri cu o singura incarcare. Chiar si incarcarea a fost redusa la minimum. Datorita unui sistem de inalta tensiune cu 800 de volti, acumulatorul Aicon poate fi incarcat la 80% din capacitate in mai putin de 30 de minute. Automobilul este de asemenea echipat cu o unitate de incarcare inductiva, adica fara fir. Aicon conduce fara un sofer. Intr-o Zona IA (inteligenta artificiala), poate trage pana la o statie de incarcare pe cont propriu si-si incarca bateria fara nici o asistenta umana. Ca un quattro adevarat, Audi Aicon ofera performante ample si chiar si in mod autonom ajunge mereu la destinatie in conditii de siguranta indiferent de vreme sau de suprafata drumului. Suspensia este proiectata pentru un confort maxim.

    Vizualizari: 216
    VW Touran

    VW Touran

    Pret: 5.250 EUR, An: 2005, Kilometri: 216.780 detalii »

    Peugeot 207

    Peugeot 207

    Pret: 5.500 EUR, An: 2011, Kilometri: 157.500 detalii »

    VW Passat

    VW Passat

    Pret: 10.950 EUR, An: 2013, Kilometri: 204.900 detalii »

    Nissan Qashqai

    Nissan Qashqai

    Pret: 10.900 EUR, An: 2010, Kilometri: 103.400 detalii »

    VW Touran

    VW Touran

    Pret: 4.950 EUR, An: 2005, Kilometri: 238.250 detalii »

    Honda Civic

    Honda Civic

    Pret: 6.000 EUR, An: 2008, Kilometri: 133.500 detalii »

    Toate anunturile »