rss

Renault Koleos obtine un scor maxim de 5 stele la sesiunea de teste EuroNCAP

  1. 06/09/2017
  2. Categoria: Renault
  3. Tags: Koleos
    Vezi toate fotografiile (7)

    Astazi s-a publicat verdictul in urma testelor de impact sustinute de EuroNCAP, forul European de expertiza in siguranta si securitatea automobilelor. In urma testelor efectuate noul Renault Koleos a obtinut un scor maxim de 5 stele, ca o recunoastere a eforturilor pe care Renault le face cu gandul la siguranta si securitatea clientilor marcii.

    Compartimentul pentru pasageri a ramas stabil in testul de impact frontal,obtinand un scor bun de 34.5 puncte adica 90% protectie. Cu exceptia tibiei drepte a soferului, care a fost considerata ca protectie marginala, protectia ambelor manechine adulte a fost buna, inclusiv la nivelul genunchilor si a oaselor femur. Renault a aratat ca un nivel similar de protectie ar fi oferit ocupantilor de diferite marimi si celor care se aflau in pozitii diferite. In testul cu bariera rigida, protectia capului si a pieptului pasagerului din spate a fost considerata marginala si cea a tuturor celorlalte zone critice ale corpului a fost buna sau adecvata. Atat in testul de bariera laterala, cat si in cel mai puternic impact lateral, protectia a fost buna, iar Koleos a obtinut puncte maxime in aceste teste. Testele efectuate pe scaunele din fata si pe tetiere au demonstrat o buna protectie impotriva ranilor in cazul unei coliziuni din spate. O evaluare geometrica a scaunelor din spate a indicat, de asemenea, o protectie buna impotriva socului. Koleos are, in dotare standard, un sistem autonom de franare de urgenta. Testele privind functionalitatea acestui sistem la viteze reduse la care au fost cauzate multe rani au aratat o performanta buna.

    In testul de deplasare frontala, marcile tensiometrice postate la nivelul gatului manechinului de 10 ani au indicat o protectie slaba pentru aceasta zona a corpului. Protectia toracelui manechinului de 6 ani a fost slaba, pe baza deceleratiilor masurate de manechin. Astfel protectia copilului a fost buna sau adecvata scorul obtinut fiind de 38.9 puncte adica o protectie de 79%. In testul de bariera laterala, protectia ambelor manechine a fost buna pentru toate partile critice ale corpului. Airbagul pasagerului din fata poate fi dezactivat pentru a permite utilizarea unui sistem de siguranta pentru copii orientat spre spate in acea pozitie de sedere. Cu privire la starea airbag-ului sunt furnizate soferilor informatii clare, iar sistemul a fost recompensat. Toate tipurile de sisteme de retinere pentru care a fost proiectat Koleos pot fi instalate corespunzator in masina.

    Protectia oferita de suprafata capotei la capul unui pieton lovit a fost predominant buna sau adecvata, cu rezultate slabe inregistrate pe pilonii rigizi ai parbrizului scorul obtinut fiind de 26.1 puncte sau protectie de 62 %. Bara de protectie a oferit o protectie buna sau adecvata picioarelor pietonilor, dar protectia bazinului a fost amestecata, cu rezultate bune si slabe. Sistemul autonom de franare de urgenta nu este proiectat sa reactioneze la pietoni.

    Koleos are un sistem de avertizare pentru nepurtarea centurilor de siguranta pentru scaunele din fata si spate. Sistemul de asistenta la viteza ridicata identifica limita locala de viteza si permite soferului sa stabileasca limitatorul in mod corespunzator. Un sistem de avertizare a depasirii benzii de rulare este standard. Sistemul autonom de franare de urgenta a efectuat actiuni in mod adecvat in testele privind functionalitatea acestuia la viteze ridicate pe autostrada.

    Vizualizari: 1272