rss

Primul camion electric de 40 de tone pentru transport pe trasee urbane

  1. 24/03/2015
  2. Categoria: BMW
    Vezi toate fotografiile (1)

    BMW Group a incheiat un parteneriat cu compania de logistica SCHERM Group pentru ca in aceasta vara sa implementeze, la nivel urban, un camion de 40 de tone, cu propulsie integral electrica, si sa devina primul constructor auto din Germania care utilizeaza un camion electric de aceste dimensiuni pentru transportul materialelor pe drumuri publice.

    Vehiculul inovator de tractiune, care este autorizat pentru utilizare pe drumuri publice, va fi implementat incepând cu aceasta vara pentru transportul materialelor pe distante scurte. Camionul electric va parcurge de opt ori pe zi traseul dintre compania de logistica SCHERM Group si uzina BMW Group din München, acoperind o distanta de aproximativ doi kilometri la un singur drum. Datorita sistemului alternativ de propulsie, camionul este silentios si nu emite emisii CO2 in trafic. Aceste aspecte sunt reflectate si in evaluarea globala a vehiculului in comparatie cu un camion cu motor diesel: camionul ecologic va genera, de-a lungul unui an, cu 11,8 tone mai putine emisii CO2 - nivel pe care un model BMW 320d Efficient Dynamics l-ar atinge daca ar inconjura de trei ori globul pamântesc.

    "Acum mai putin de doi ani, marca noastra BMW i a adus mobilitatea sustenabila pe sosele. Acest camion cu propulsie integral electrica este un semnal ca lucram continuu la solutii inovatoare si abordam provocarile logistice", a declarat Hermann Bohrer, directorul uzinei BMW Group din München. "De aceea, suntem incântati de aceasta colaborare cu SCHERM."

    In acest proiect-pilot, care in prima faza se intinde pe un an, BMW Group si SCHERM Group au investit o suma de câteva sute de mii de euro. Daca vehiculul isi dovedeste utilitatea in conditii de condus cotidian, ambii parteneri vor cauta solutii pentru extinderea proiectului. Corporate Communications


    Primul camion electric de 40 de tone pentru transport pe trasee urbane

    "Dupa o lunga cercetare, am gasit o solutie de electromobilitate pentru sectorul transporturilor", explica Rainer Zoellner, director de proiect "e-truck" la SCHERM Group. "Fara indoiala, vom acumula o experienta valoroasa din parteneriatul cu BMW Group in cadrul acestui proiect-pilot."

    BMW Group urmareste o abordare globala, care este orientata pe implementarea dezvoltarii durabile prin lantul de valori. Alaturi de solutiile de mobilitate orientate spre viitor, probleme precum protectia mediului corporate, utilizarea eficienta a resurselor si reducerea emisiilor CO2 sunt bine inradacinate in strategia companiei. Cu incepere din 2014, mai mult de jumatate din necesarul global de energie electrica al BMW Group provine din surse regenerabile.

    SCHERM Group este un furnizor international de sisteme, care ofera solutii pentru domeniile logisticii, transporturilor, imobiliarelor si serviciilor. Ca furnizor de servicii pentru intregul lant de valori, compania are o forta de munca de aproximativ 2.000 de angajati in cele 14 locatii si detine o baza mobila de aproape 500 de camioane. Dezvoltarea durabila este un factor important pe care compania l-a definit ca fiind o valoarea fundamentala.


    BMW Group

    Datorita celor trei marci ale sale - BMW, MINI si Rolls-Royce -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile si motociclete si ofera servicii financiare si de mobilitate premium. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 30 de facilitati de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vânzari in peste 140 de tari.

     In 2014, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 2,118 milioane de automobile si 123.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2014 a fost de aproximativ 8,71 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 80,40 miliarde de euro. La 31 decembrie 2014, BMW Group dispunea de o forta de munca de 116.324 de angajati.

    Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile in plan ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale.

    Vizualizari: 2771