rss

Lux si inovatie in stilul BMW

  1. 11/09/2017
  2. Categoria: BMW
    Vezi toate fotografiile (2)

    Ca parte a viitoarei ofensive de modele, BMW a dezvoltat o un nou concept pentru automobilele sale de lux, prin care profilul si pozitionarea celor mai exclusivi membri din gama se plaseaza intr-o categorie distincta de produse. Viitoarele modele BMW Seria 8 si BMW X7, precum si BMW i8 si viitorul BMW i8 Roadster se vor alatura BMW Seria 7 in portofoliul extins al segmentului de lux al marcii.

    Identitatea si atitudinea impartasite de modelele de varf ale BMW se regasesc in noul design al logo-ului, care combina o versiune alb-negru a rondelei, utilizata in premiera in urma cu 100 de ani, cu numele companiei, "Bayerische Motoren Werke", scris in intregime. Noua prezenta pentru modelele din segmentul de lux va fi prezentata in premiera la Salonul International Auto de la Frankfurt, in perioada 14-24 septembrie 2017.

    Gandirea libera si spiritul de pionierat creeaza luxul avangardist
    Dezvoltarea continua a conceptului de lux este strans legata de numerele 7 si 8 din schema de modele BMW. Sedanul de lux BMW Seria 7 a reprezentat, de-a lungul ultimilor 40 de ani, un etalon al placerii exclusiviste a condusului, conform stilului inconfundabil al marcii. In alta parte a gamei, utilizarea avangardista, dinamica si inovatoare a formei, ca sa nu mai vorbim de forta progresului tehnologic, continua sa modeleze fascinatia pentru BMW Seria 8, al carui predecesor legendar dateaza din 1989. Noul Seria 8 desavarseste eleganta, dinamismul si luxul in esenta traditionala a unui coupé BMW. Intre timp, modelul plug-in hybrid BMW i8 a scris primul capitol din viitorul automobilului sport. In ansamblu, inovatiile bazate pe realizari de ultima generatie, cum ar fi utilizarea fibrei de carbon la automobilele de serie, controlul de la distanta al parcarii sau farurile laser BMW, marcheaza caracterul progresiv al actualei game BMW de lux.

    Experiente care inspira, amintiri de neuitat

    BMW isi concentreaza atentia asupra dezvoltarii continue a relatiilor cu clientii, asupra experientei si emotiei si asupra ofertelor personalizate. Obiectivul marcii este de a oferi zi de zi clientilor o experienta speciala a mobilitatii, datorita serviciilor unice si imbunatatite. Programarile viitoare in service vor fi efectuate ca parte a unui serviciu de preluare si returnare adaptat exact nevoilor individuale ale clientului. Iar serviciul Add-on Mobility, conceput special pentru clientii de automobile de lux, ofera un nivel fara egal de flexibilitate si libertate. De exemplu, daca un conducator BMW Seria 7 solicita o capacitate suplimentara de transport, el poate trece direct intr-un BMW X7. In timp ce, pentru placerea unui condus sportiv in week-end, BMW Seria 8 ii va sta la dispozitie. Intr-adevar, valoarea adaugata emotionala este disponibila in orice moment, nu numai prin substanta de produs a automobilului in sine, ci prin intermediul serviciilor concepute sa deschida experiente bogate.
    Aceste amintiri memorabile si locatiile exclusiviste pentru experienta sunt, de asemenea, cele mai potrivite locuri pentru ca BMW sa intre in contact cu potentialii clienti - si, prin urmare, ofera scena ideala de prezentare a noii categorii de produse.

    Vizualizari: 783
    Peugeot 308

    Peugeot 308

    Pret: 8.500 EUR, An: 2016, Kilometri: 203.500 detalii »

    Toate anunturile »